środa, 29 lutego 2012

Ka-bumm.!

cześć
dzisiaj zajebiście;p 
Pewien pan mnie przytulił;*
Asia oczywiście lubi skakać po kałużach  i cala brudna woda poleciała na mnie..ysz...-.-
Aska B próbowała zdjąć swojego buta który został zawieszony na lampie w szatni;D
Nagrałam filmik ale obiecałam....
Na historii mieliśmy lekcje  w 3a , siedziałam tam gdzie Kita.;p 
ale on bazgrze jak kura pazurem;D
dzisiaj mecz;d 
polska biało czerwoni..!!:P
papatkii.. ; *******




wtorek, 28 lutego 2012

On..

hej hej..
ostatnio dużo się działo... oceny jakoś słabe.;/
ale poooprawie;d
ostatnio byłam  na zakupach i kupiłam...



jej z kim ja się zadaaję moje przyjaciółki są taak zwariowane... ale przynajmniej na przerwach jest zajebiście;d
kocham je.. ; ****
ostatnio napisał do mnie pewien chłopak...ale teraz go nie ma na gg no i kurde nie mogę z nim pogadać...;/ może będzie pootem..
dzisiaj w szkole taaaakie brehty...   "ŁOKEJ"  , "ALE SIĘ UŚWINIAŁAM" :D
idę ... będę czeekac;d papatki <333

wtorek, 21 lutego 2012

Dyskoteka.!

Witajcie.;)
dzisiaj dyskoteka...
było wyjebiście;d
głowa boli "od hałasu"
i troszkę nogi...przynajmniej jutro będziemy mieć wymówki na lekcji..
 "proszę pani była dyskoteka nie było czasu się uczyć..!;)"
Wszyscy wariowali a Aśka naj bardziej;d
czekajcie gdzieś tu miałam jakieś zdj.. hmm..



oj nie śmiejcie się... błagam...;pp  trochę dziwne....ale co poradzę;d? oj....

Spadam papatki..; D ; **

piątek, 17 lutego 2012

Mmmm..

cze.
dzisiaj jakoś nie wiem o czym pisać.;p
W szkole ciągle mi zabierali plecak...-.-
w bibliotece pani nas wyganiała.
Łosiu mnie rozśmieszał..
za to moja moja przyjaciółka jakoś...przestała być przyjaciółką tylko dlaczego.?!-.-
oka... spadam..powiem wam jeszcze ze moje życie prywatne się ROZKRĘCA!;)
papatki.. ; ********

wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki...Brrr...

Walentynki..? niee...
Nic nie dostałam nie licząc rodziców... 
ale za to odnowiłam stare znajomości i jest zajebiście...
Wczoraj do szkoły.. ale było nawet spoko...
Dziwnie się dzisiaj czułam .. nie wiem czemuu... ale myślałam tylko o .... nieważne...
Ale z Justyną było na przerwach zajebiście.;d
Jego ciepła ręka ... i moja... mm..<3

Ciekawe czy mi odpisze.;p
Mój facebookowy mąż jakoś się do mnie nie odzywa..;//...


Zmarła Whitney Houston....;(


Co wam jeszcze powiedzieć... ? chyba już nic... idę z Nim klikać;d

sobota, 11 lutego 2012

A miałaś tak kiedyś, ze odmówiłaś, a potem kiedy znalazł inną załowałaś, cholernie załowałaś?


Chyba się zakochalam...
ale na razie dość  z chłopakami .... 
chybaa że.....<3

Ostatnio jakoś lepiej się dogaduje z ludzmi.;p
Mamy wiele tematów do rozmowy...

Postanowiłam ze pokaże wam mojego kiciusia ..;)

Nazywa się Romeoo.;D
Co by wam tu jeszcze poopowiadać.?
Byłam wczoraj z Asią  na"ślizgawce" było odlotowo
biłyśmy na.....takie coś dziwne.... 
ona udawała Króla Juliana a ja byłam Morisem.;p 
potem poszłyśmy na wiadukt 
i krzyczeliśmy do... jej kolegi , 
natychmiastowo chowałyśmy
żeby nas nie zauważył ... Ale były brechty..;p
Narka.; *

czwartek, 9 lutego 2012

Pustka.-.-

bum.!
Nie wiem co się ze mnę stało ale taaak potwornie mi się nudziło 
ze aż wzięłam się za książki i zaczęłam się uczyć.... 
coś ze mną jest nie HALLO.!-.-

Dzisiaj zakładamy klub singlów... Już mamy pare osóbek.;p
"Oddam kota średniego wzrostu w dobre ręce , w złe w sumie tez"<---oczywiście zart 
ale tak mnie wkurza ze mam ochotę go udusić...-.-
W głowie pustka...;/
Dzisiaj wyjątkowo wcześnie wstałam.. (o 7.25)
zwykle wstaje koło 9
Przynajmniej od czasu do czasu miałam brechty bo czytałam kawały np








Ide pa...<333

środa, 8 lutego 2012

Bum...!

<--- Zdj kurtki specjalnie dla Julii <3
A tak ogólnie to cześć..;D
Ostatnio  jakoś nie mam złego humoru..;)
Słucham muzyki rozmawiam  i jakoś życie leci;P
Ostatnio była u mnie Ada... po plotkowałyśmy ...zjadłyśmy czekoladę.;p Patrzyłyśmy przez lornetkę w pewne okno i świeciłyśmy laserem po oczach.;D
Ale głównie skupiłyśmy się na wkurzaniu i śmianiu się z jej brata na gg .;)
Na dworze trochę zimno (-12) więc za często nie wychodzę.;p
Pokłóciłam się z kolegą , wyzywaliśmy się ... a skończyło się na zablokowaniu na gg.

Ostatnio wspominałam stare czasy..;p i takiego tam..;p...
Rozpiera mnie energia ... ?Dzisiaj już np śpiewałam i tańczyłam..;)
Dobra ide juz..;p papa....<3<3


poniedziałek, 6 lutego 2012

...,..

No cześć
Przez ten czas kiedy do was nie pisałam byłam u babci...
Było beznadziejnie.....
Byłam w Rzeszowie i kupiłam sobie ładną kurtkę...:) to chyba jedyna atrakcja...
tam to taaaaka wioocha że ja pierdziu...;/

Stęskniłam się za wszystkimi przyjaciółkami..;p i przyjacielami...
Ale teraz jestem trochę smutna... bo koleś którego mam na oku chce wrócić do byłej...;/
Za dużo do gadania..;/;/;/;/;/
Na szczęście nie nudzę się na feriach bo klikam i pisze esy z ZAJEBISTYMI ludzmi...;)
Przepraszam dzisiaj nie będzie zdjęć... nie mam na to czasu i humoru... ale może skombinuje muzykę...
Papatki<3





środa, 1 lutego 2012

Oj weź idź i zamknij drzwi.!

Nara.
Nie mam humoru. Narzekam.. wiem.
Ale mam kolegę który mnie rozśmiesza "papatkami" i mówi że "maardzuudze"xD
Mam kłopot.. ale w Dupe wsadzić i już ok.
Co teraz robię?
Rozmawiam z przyjaciółkami przyjacielem i ignoruje wiadomości.;D
Bardzo się cieszę ze znowu jestem z Paulla przyjaciółką.:)
Dzisiaj u lekarza.;/
Jutro na ferie do babci <z kotkiem<33> zabieram laptopa jak będzie gdzieś Wi-Fi to napiszę
wiem ze krótka notka ale nie mam siły już pisać ...
"Papatki" ; ***********<33