piątek, 13 kwietnia 2012

O.o

cześć
 przepraszam M. ze nie pisałam ale jestem zabiegana(nieszczęśliwa i takie tam)
 i nie miałam czasu.;d
Dzisiaj na spacerze z Aa i A poszłyśmy pod kościół po K.<jarzycie?>
Następnie poszłyśmy pod szkołę...spotkałyśmy O 
..Aa musiała iść.;/ a my zostałyśmy i poszłyśmy za szkołę ,
 na boisku grali chłopaki...
ciągle kopali piłkę w nasza str.a my ją odkopywałyśmy.
K stanęła na murku i zawieszała gałąź o słup..;D .
W końcu Szymon tak wysoko kopną piłkę ze utknęła na drzewie.
Ja zabrałam im jedną piłkę a oni O rower... 
<gangsta> na szczęście zostawili go koło śmietnika  ,
 piłki nie oddałyśmy więc poszłyśmy na parking pograć.;P<daj na klatę>
któraś z nas kopnęła piłkę w ich stronę i nam ją zabrali.;(
Nie dawno wróciłam ze spaceru z M... haha.;d fajnie było...;)
spadam papatki.;p wiem ze trochę mało.;d no ale.;p

niedziela, 1 kwietnia 2012

Tytanic

cześć^^
ostatnio nie pisałam bo jakoś czasu za bardzo nie miałam.^^
w szkole dobrze.;p w domu też tylko za dużo zadan do domu zadają i za bardzo w szkole męczą.;./
no ale da sić przeżyć..
Dzisiaj Prima Sprilis..! jupi;d
Wszyscy mnie nabierają a ja nikogo nie mogę..;/

W kinach od 6.04.12-Tytanic w 3D! (Justyna idziemy.?)
Historia Tytanica...



 

Polecam naprawdę;D
a ja już mykam;d
 Papa..:D