niedziela, 29 stycznia 2012

Niedziela..

Cześć !
No więc dzisiaj niedziela... 
Jestem trochę chora... przynajmniej do kościoła nie szłam.!;)
Cały dzień przebimbałam przed komputerem i TV... 
Nie mam co czytać....
Jej jak na dworze zimno chyba z -15stopni
Lol..
Ale mam nudy..;p

"Smok analog"<3
Ha...a ja mam cole...lol... 
Byłam na spacerze ze Starym ...., prowadził mnie przez jakieś cholerne pola.!
zjadłabym tortille.
Mmmm... narobię wam smaka..;p

Paa...<333\




sobota, 28 stycznia 2012

DySkOtEkA

Witam.!
Tak wiem odpierdala mi ale ... to przez .... Dyskotekę..;p 

Było cudnie.;p i ta Julia pasująca do Zachara i Karolina  z Dejwidem..;p A ja.z Dianą.;p 
Była zabawa w "karetę" i ja byłam podwójnym lewym kołem wozu<podwójnym bo z Julią<3>
haha..;p
Mega..!
Zamówiliśmy pizze.;p przyjechał saper i przywiózł. Oczywiście musiało się coś dziać , Sandra rozlała sos a Roksanka  wymaczała pizze w pudełeczku...
Jestem sama w domu i  jest git.;p
I co ja mam wam jeszcze powiedzieć.? 
Chyba już nic.;p
To papatki.;******



piątek, 27 stycznia 2012

buuu..m!

Lalaaa..:d

Postanowiłam piisać książkę.;p haha. tez w  to nie wierzę.;p
Ostatnio patrzyłam na necie  torebki.;p pokaże wam jedną... ale... na kolana... dobra nie róbcie głupot.:p
                                          .


      
                                                                           


                                                                                                                          


Hmm... może nie jest za pięknie no ale...  
Co powiecie..?
Ja piję coca cole... i myślę..;p
Ciekawe co on teraz robi i dlaczego na gg nie wchodzi..?

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeerie..!<3

hmm dac wam moje zdj..?


 nie jest za wyraźne..;p
M...... chce czytać bloga ale tak sobie myślę ze tu nie ma co czytać..;p doobra idee... nuuuudzi mi się.;p  paa....:**