sobota, 21 stycznia 2012

sooboota..

Buu...!
Co tam u was...? U mnie ujdzie..;p śnieg powoli topnieje .;/ Ostatnio jak wracałam z przyjaciółmi ze szkoły do domu.. tak mnie natarli że byłam caaaaała mokra... we włosach śnieg , w butach , pod bluzką  , po prostu wszędzie..! Teraz leżę sobie wygodnie pod kocykiem i popijam ciepłym kakao , w telewizji leci jakaś komedia a na gg piszą przyjaciółki..:D Mój kot jest okropny cały czas je.Hmmmm... Pewnie Julka by go teraz skosztowała...Ale nie oddam goo.. w sumie to sama bym spróbowała jak smakuje kot ale taki malutki skrawek... przecież w Chinach jedzą koty..Zawsze tez chciałam spróbować sushi ...ale na samą myśl robi mi się nie dobrze... ; /Cały czas myąlę o pewnym chłopaku... jest bardzo ladny i niedlugo mamy sie spotkac.;p;*... Mmmm kakaoo... i co ja mam wam jeszcze powiedzieć ..? oka ja spadam... paa...;****



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz