Dzisiaj koszmarny dzień muszę iść do kościoła. Ale potem będzie suuper idę na spacer z Adą połazimy pogadamy..;p potem pewnie siądę z paczka żelków przed TV. Hmm...chyba przynudzam..; /
Haha..wczoraj kolega uczył mnie jak się robi wzmacniacz ale zrezygnowałam po przeczytaniu ile tam jest tych wszystkich kabelków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz