Heeej.!
To znowu ja..! pisze z nudów.
Półtorej godz temu wróciłam ze spacerku po Rewii z Ada.;p
Ona mierzyła buty...<wybrałam jej>poprosiła panią o numer 38 nie było 39 nie było... to chciała 40... kurwa za małe... 41.dobre ale za szerokie.;p Poszłyśmy do innego sklepu gdzie kupiłam sobie kolczyki...
Ale ja jak to ja już jednego zgubiłam.;p no nic trudno.;p
Potem poszłam odprowadzić ja do domu..;p i kiedy sama już przyszłam<do domu> zastałam gości.;p
Oka ja kończę... to Papatki napisze jutro coś..;p<3

Mam takie same tylko niebieskie.;dd
OdpowiedzUsuń