Heej.
Dzisiaj było zajebiście..W ogóle byłam jakaś szczęśliwa , radosna , jak wstałam usiadłam przed TV potem na laptopie...najadłam się czekolady i czułam się świetnie kiedy gadałam z przyjacielem na gg miałam ogromny uśmiech na twarzy.;p
No i właśnie mam pewien problem... mam chłopaka i mnie strasznie wkurza w Poniedziałek mam zamiar z nim zerwać...powiedzieć mu co o nim myślę..i tak po prostu odejść. Ale z drugiej strony coś w małej części do Niego czuję.Ale chuj... nie będę o tym już myśleć bo się jeszcze rozmyśle..zrywam i koniec kropka -->.
No to ja lecę ..;p zostawię wam jakieś moje zdj i piosenkę;
Z Adą..<33
Ufo i głupek z psyhiatryka
Jooł.!
Do jutra..;p ; **
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz