poniedziałek, 26 marca 2012

bez tytułu

cześć.
dzisiaj taaaka wkurzona...
dlaczego  teraz jest tak ze to teraz dziewczyna stara sie o chłopaka a on ma to w dupie.?!
ja się pytam dlaczego.?!
dzień dzisiejszy - spr.-.- i wf z 6 kl..;/
 ale jutro może będzie lepiej i śmieszniej <co nie Dominika..?;> >
uczymy biologi...jeszcze dokładnie nie wiem jakie klasy ale okej.
 mam już przygotowany strój :D
spódnica w kwiatki biała bluzka marynarka i oczywiście czarne koturny..;P
nadal mnie boli  gardło.;/
kiedyś tam robiłam sobie zdjęcia w okularach..;D




no to ja mykam...papa ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz