;-)
Co tam u was...?
Bo u mnie zajebiście;d
Zabawa była przednia..;)
Z Adą tak się brechtałyśmy...;d
Nawet założyłyśmy profil "romantyczny"..;p
Dostałam Supeer biżuterię....
Zobaczcie sami...;D

czajnik jest pomysłowy..;D
pierścionek"zaręczynowy" też;D
Bardzo mi się poodobają.;d
chociaż trudno było otworzyć pakunek.
Wiecie że mój kot....jak mu sie robi zdj z lampą błyskową jak śpi... to on się nie zbudzi...?O.o
Dziwny...;D
To była sobota...teraz piątek...
W sumie to nic ....
Aaa...
po różańcu...<zabrakło karteczek>
poszłyśmy z K i A na spacer...;p
doszłyśmy pod szkołę.. po drodze widziałyśmy koleżanki..;D
Kiedy dotarłyśmy na "Popularną" ławkę zaczęłyśmy się wygłupiać..
Ahh ta szkoła...;D
Zaczęłyśmy dzwonić do ludzi i się wygłupiać..^^
"-Hallo...? mama..?
ej weź mi coś kup w sklepie... bo żarie się w lodówce skończyło..
-Yyy... co..? Kto mówi...?
- no weź mi mamo kup am prosze..;D."
Było świetnie;D
Oka ja już mykam...
Papa...<3 ;****


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz