sobota, 3 marca 2012

Czekam...na 8 część

cześć..!<3

tak jak w opisie... 
czekam na 8 część cyklu 
"Domu Nocy"<3

 

czuje ze będzie świetna.;p
 nie mogę się doczekać
 dalszej historii.
słyszałam ze ma być na podstawie
 tych książek film..
będzie zajebisty i koniecznie muszę
 go obejrzeć 
jeśli będzie po angielsku ,
to będę siedziała ze słownikiem w rękuu..!<3

Jakoś dzisiaj nie mam dobrego humoru..
 właśnie mam gości.;p 
i podjadam im sałatki.
oczywiście paczka żelków
  czeka na swoją kolej..;D

odrobiłam lekcje.. aż się dziwię..

chce już waaaaaaaakacje.;p 
(ale najpierw trzeba trochę schudnąć); )

idę klikac... papa<3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz