niedziela, 18 marca 2012

Szybko..;d

Hej:*
Dzisiaj tak na szybkiego... ,
Bo nie mam czasu..;/
Więc..
Wczoraj bawiłam się w "psiego" fryzjera...;D
I zrobiłam Puszkowi kucyka.....
Sami obczajcie....
Pacz i podziwiaj..;P



Grałam też wczoraj w piłkę z Michałem..
I Adzie zrobiłam fote..;D
Ładna dlatego wstawię..;P<Przepraszam..Cie,,,<3>
A dzisiaj przyszła do mnie ciocia i dostałam perfumy "La Costa"
psikałam się..;d
Wieczorem zrobiłam sobie tak na szybko <jak w tytule>
makijaż <tylko kredką(brązową)>




















Dzisiaj nie wychodziłam na dwór.... ciągle tylko nauka , nauka i nauka..;/;/
Mam tego dość.!
Spadam.... czytać...
Paaa...<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz